privacy instellingen

Begin januari hebben we een nieuw administratiesysteem van AllUnited in gebruik genomen. Het administratiesysteem bestaat uit een ledenmodule en financiële module. Met dit systeem voldoen we aan de wettelijke vereisten met betrekking tot boekhouding, fiscale wetgeving en de AVG. Omdat AllUnited onze persoonsgegevens verwerkt, hebben we een AVG verwerkersovereenkomst met AU afgesloten. Als vereniging hebben wij ook een privacyverklaring voor onze leden opgesteld. Deze kan je vinden op de website en in je persoonlijke pagina in het menu Documenten.

Privacy Instellingen

In onderstaand overzicht wordt uitgelegd wat de instellingen betekenen.

Veldnaam Omschrijving
Privacy instellingen Je hebt hier vier keuzes:

  1. Openbaar Alle zaken waarbij men niet ingelogd is. Dit geldt dus voor de website.
  2. Ingelogde bezoekers (Zichtbaar zoals gesteld binnen het privacy reglement van de vereniging, mits zo ingesteld op verenigingsniveau binnen AllUnited, maar dan alleen zichtbaar voor relaties/leden met inlogrechten)
  3. Ingelogde groepsleden (Zichtbaar zoals gesteld binnen het privacy reglement van de vereniging, mits zo ingesteld op verenigingsniveau binnen AllUnited, maar dan alleen zichtbaar voor groepsleden, zoals bijv. teamgenoten/mede cursisten of mede commissieleden)
  4. Gebruikers (Alleen zichtbaar voor de functionarissen met toegang binnen de administratie tot de NAW-gegevens van leden.)
Niet tonen Hier kan je aangeven welke gegevens je binnen het aangegeven niveau van de privacy instellingen niet getoond wilt hebben.
Geen beeldmateriaal gebruiken Als dit aangevinkt staat wil je niet dat je duidelijk herkenbaar op beeldmateriaal wordt getoond, welke wordt gebruikt voor communicatiemiddelen, zoals de website, app en nieuwsbrief.
Blokkeer commerciële berichten Hier kan aangevinkt worden dat je geen commerciële mail (binnen de definitie die de vereniging zelf stelt) meer wilt ontvangen. Bij elke mail kan een vereniging nu aanvinken of deze mail als al dan niet commercieel beschouwd moet worden. Indien dit aangevinkt is, dan ontvang je deze mail niet.
Clubblad/Nieuwsbrief Hierbij geldt dat als de checkbox aangevinkt staat, dat je op de hoogte wil blijven worden gesteld via de nieuwsbrief aangaande het verenigingsnieuws. Standaard staat deze aangevinkt. Let wel, vink je dit uit, dan ben je zelf verantwoordelijk t.a.v. het in de gaten houden van de clubinfo.

 

Wat is openbaar en wat niet?
Openbaar: Alle zaken waarbij men niet ingelogd is. Dit geldt dus voor de website.

Besloten: Alle zaken waarbij eerst ingelogd moet worden. Dit geldt voor stukken van de website, de app en ledenmodule.

 

ClubApp

Via de ClubApp wordt je geinformeerd over allerlei SIB-zaken. In de ClupApp staat ook de ledenlijst. Ook hiervoor kan je zelf bepalen met welke info je zichtbaar wilt zijn voor de andere leden. De ClubApp is alleen voor leden van SIB en alleen diegene die ingelogd zijn in de clubapp kan de ledenlijst zien. Via je eigen pagina kan je instellen welke gegevens wel of niet getoond worden.

 

Comments

comments